قضیه زیرفضاهای پایای لومونوسف برای عملگرهای خطی چند مقداری

پایان نامه
چکیده

چکیده ندارد.

منابع مشابه

زیرفضاهای ابرپایا برای عملگرهای شبه پوچ توان

مسأله زیرفضاهای پایا و مسألهُ زیرفضاهای ابرپایا دو مسألهُ دیرپای ریاضیات هستند. این مسائل در ارتباط با این سوال که: آیا هر عملگر خطی کراندار، روی یک فضای باناخ،زیرفضای پایای(ابرپایای) غیر بدیهی دارد، مطرح می شوند. پاسخ مسألهُ زیرفضاهای پایا روی فضاهای باناخ در حالت کلی، منفی است. اگرچه پاسخ هایی مثبت به پاره ای از عملگرها داده شده، اما این مسألهُ برای فضاهای هیلبرت جدایی پذیر باز است. اخیرأ روش برد...

15 صفحه اول

قضایای نقطه ثابت عملگرهای چند مقداری و پایداری معادلات دیفرانسیل خطی

در این پایان نامه با فرض اینکه(x, d) یک فضای متریک کامل و مرتب باشد، به معرفی نگاشتهای چند مقداری و ویژگی های آن ها پرداخته ایم. سپس با بیان و اثبات یک قضیه اساسی به بررسی قضایای نقطه ثابت برای نگاشتهای چند مقداری می پردازیم. در ادامه قضیه نقطه ثابت ترکیبی برای نگاشتهای چند مقداری روی فضاهای متریک مرتب را بیان و اثبات می کنیم و با استفاده از این قضایا یک معادله دیفرانسیل هذلولی را بررسی می کنیم...

قضیه نقطه ثابت برای انقباضهای چند مقداری در فضاهای متریک کامل

در این پایان نامه به معرفی نگاشت های مجموعه مقداری انقباضی در فضای متریک کامل پرداخته، سپس قضیه نقطه ثابت را برای نگاشت های مجموعه مقداری در فضاهای فشرده و کامل ارائه می دهیم و در پایان با ارائه چند مثال درستی مطالب را بررسی می کنیم.

15 صفحه اول

قضیه های همگرایی قوی برای نگاشت های نا انبساطی چند مقداری در فضا های cat(0)

به اثبات قضیه های همگرایی قوی برای نگاشت های نا انبساطی چند مقداری می پردازیم . به طوری که شامل قضیه های همگرایی قوی کرک در فضای ‎$ cat(0) $‎ می باشد.قضیه حقیقتا حاوی یک نتیجه از جونگ برای فضای هیلبرت می باشد . سپس ما نتیجه تقریبی برای یک نقطه ثابت مشترک از خانواده شمارش پذیر از نگاشت های نا انبساطی تک مقداری و نگاشت های نا انبساطی به هم پیوسته بدست می آوریم .

قضیه نقطه ثابت برای نگاشت های چند مقداری انقباضی در فضای متری کامل

قضیه نقطه ثابت برای نگاشت های چند مقداری بوسیله نادلر مطرح شد وتوسط دیگران در جهات مختلف مطرح واثبات شد .در این پایان نامه روند توسیع قضیه نقطه ثابت برای نگاشت های چند مقداری انقباضی در صور مختلف مطرح ومورد بررسی قرار می گیرد.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه پیام نور

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023